Garantie

Op alle producten die u bij ons koopt, is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat het product datgene is of moet doen, wat een consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.


VERKEERD GELEVERD

Het kan voorkomen dat door een fout in ons logistieke proces een product verkeerd geleverd wordt. Dit is uiteraard erg vervelend voor u. Wij willen dit ook zo snel mogelijk recht zetten. Hiervoor kunt u de volgende stappen doorlopen:

1. Ga naar het contactformulier op onze website.
2. Voer uw gegevens in.
3. Onderwerp : "Verkeerd bezorgd product".
4. Geef aan welk product u heeft ontvangen en welk product niet ontvangen is.
5. Geef ook uw ordernummer door!
6. Wanneer u op verzenden klikt, wordt het bericht naar onze servicedesk gestuurd.
7. U ontvangt van ons een retourlabel en wij zenden het juiste product toe.


BESCHADIGD PRODUCT

Wij verkopen producten waarvan wij uiteraard hopen dat deze aan uw verwachtingen voldoen. Mocht een product, dat u bij ons gekocht heeft, niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen. Wij bieden garantie. Let op: bij het constateren van een defect, dient u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.

De garantie geldt voor de gebruikelijke levensduur van een bepaald product en verschilt dus ook per product.

DEFECTEN DIE NIET ONDER DE GARANTIE VALLEN:

Wanneer het product defect is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden. Klachten waar wij geen vergoeding voor kunnen bieden zijn:

1. Normale slijtage en gebruikssporen.
2. Schade veroorzaakt door onjuist gebruik of nalatigheid.
3. Schade als gevolg van ongevallen, vallen, of externe krachten.
4. Vervaging van kleuren door blootstelling aan zonlicht.
5. Schade veroorzaakt door contact met vloeistoffen of chemicaliën.
6. Schade als gevolg van demontage of wijziging van het product.
7. Normale veroudering van materialen.

STAPPENPLAN GARANTIE

1. AANMELDEN GARANTIE

1. Maak een duidelijke foto van het defecte product en van het defect.
2. Ga naar het contactformulier op onze website.
3. Voer uw gegevens in.
4. Voeg de afbeeldingen toe aan het formulier.
5. Plaats in het onderwerp: "Defect Artikel"
6. Plaats in de notitie de omschrijving van het defect.
7. Wanneer u op verzenden klikt, wordt het bericht naar onze servicedesk gestuurd.

    2. BEOORDELING

    - Onze servicedesk beoordeeld het defect en controleert of dit onder garantie valt. Zij zullen u hier zo snel mogelijk reactie over geven.

    - Mocht de servicedesk meer informatie nodig hebben, dan zullen ze hierover contact met u opnemen.

         

        RETOURZENDINGEN

        Wilt u een product omruilen om een andere reden dan bovenstaande, volg dan onze retourproceduce voor herroepingsrecht.

         

        HEEFT U NOG ANDERE VRAGEN?

        Stel ze gerust via de contactpagina, wij zijn er om je te helpen!