Contact
Heb je een vraag over je bestelling, garantie of iets anders?
Laat het ons weten, we zijn hier om je te helpen!
Contactformulier
Veelgestelde vragen:
Kan ik mijn product ruilen of retourneren?
Ja, dat kan tot 14 dagen na het ontvangen van de producten, lees hier of je hiervoor in aanmerking komt en hoe het werkt.
Defect product of verkeerd bezorgd?
Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Wij willen dit zo snel mogelijk voor u recht zetten, lees hier meer over op de pagina: Garantie
Binnen hoeveel dagen worden mijn producten geleverd?
We streven er naar om je bestelling binnen 1-2 werkdagen op te sturen, dat betekent dat je het pakketje binnen 1-3 dagen kunt verwachten.
Houdt er rekening mee dat in uitzonderlijke gevallen het voor kan komen dat de verzending enige vertraging oploopt.
Ik heb mijn product nog niet ontvangen, wat nu?
U kunt via de door ons verstuurde email met daarin een track en trace code, bekijken waar uw product is en wanneer het opnieuw wordt aangeboden.
Mocht de chauffeur u niet thuis hebben aangetroffen, dan ontvangt u daarvan bericht en wordt het de volgende dag nogmaals geprobeerd. Treft de chauffeur wederom niemand thuis dan komt uw pakket op een depot bij in de buurt te liggen en kunt u alsnog een afspraak maken met dit depot. Misschien ligt het pakket bij een goede buur? Die het voor u heeft ontvangen?
Uiteindelijk kunt u natuurlijk ook nog even contact met ons opnemen om te kijken wat er aan de hand is.